۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۲

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان:

وقوع جرائم طی ماه های محرم و صفر در زنجان ۲۰ درصد کاهش یافت

وقوع جرائم طی ماه های  محرم و صفر در زنجان ۲۰ درصد کاهش یافت

زنجان- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: جرائم طی ماه محرم و صفر در زنجان نسبت به ماه های محرم و صفر سال گذشته کاهش بیش از ۲۰ درصدی داشته است.

سرهنگ اسماعیل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ماه محرم  و صفر بهترین فرصت برای استفاده از فیوضات الهی  است و این ماه به تبع فضای معنوی که دارد مردم بیشتر به سمت خدا می روند و ماه محرم اثر مستقیم بر جرائم خاص و عمومی دارد که در این میان جرایم در استان زنجان زنجان بیش از ۲۰ درصد کاهش داشته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همه ساله همزمان با فرارسیدن ماه محرم وقوع جرایم در سطح جامعه کاهش می یابد.

 اسماعیلی تاکید کرد: کاهش جرائم در این ماه بیانگر این مطلب است که مردم در این ماه نسبت به ارزشها و تعالیم دینی واهل بیت تاکید دارند.

وی گفت: در جامعه هر چقدر به مسائل دینی و ارزشهای اسلامی توجه بیشتری شود شاهد کاهش وقوع جرائم و ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان یاد آورشد: ارتقای امنیت جامعه وکاهش بزهکاری و سرقت در جامعه جزو ماموریت های پلیس می باشد و برای تحقق این دو امر مهم در جامعه تلاش لازم را در دستور کاریی خود دارد. 

اسماعیلی تصریح کرد: ماه محرم و صفر به اقتضای فضای معنوی که دارد مانع از ورود افراد به سمت کارهای نادرست می شود و خوشبختانه این مهم در استان محقق شد. 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه افراد مذهبی کمتر به سمت خلاف می روند گفت: در این راستا باید برنامه های مذهبی در جامعه باید ترویج و تقویت شود.

 اسماعیلی خاطر نشان کرد: مقابله و مبارزه با اراذل و اوباش، هنجارشکنان اجتماعی و اخلاقی، قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان و پاکسازی مناطق آسیب پذیراز برنامه‌های مهم نیروی انتظامی استان زنجان است و در راستای تحقق این ماموریتها  ناجا در سال جاری برنامه های مدون را تدوین کرده است. 

معاون عملیات فرماندهی انتطامی استان زنجان گفت: ایجاد آرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس  است و امروز ناجا با اقتدار تر از دیروز بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد.

کد خبر 3837756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha